
مهربونم، xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0نازنینم، بهترینم. xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 عشقم، امیدم، جونم. xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 با توام ، با تو، دنیای من. میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم. تمام لحظه های کهxa0حالا دارم و نمی دونم چند سال، چند ماه، چند هفته، یا چندروز دیگه میتونم و فرصت دارم با تو باشم یا نه؟! ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیز دیگه نمیتونم برابر بدونم. میخوام تو تما...
ادامه مطلب
xa0نامه نوشتن چه سود چون نرسد سوی دوست xa0 همه کسم تویی عزیزم تویی عچقم تویی نفسم تویی ایشالله ماهم زودتر ازدواج کنیم xa0 ...
ادامه مطلب