عشق باشه یا نباشه؟؟؟

خرید بک لینک
مثل بچه ها عاشق بود

بی ریا

بی دروغ

صاف و ساده

همه چیشون قشنگه

من که واست میمیرم

بعد تو شکستن عادتم شده شبا رفیق

مثل جای زخمه کهنه ی یه مرد نارفیق

**********

عادتم شده شکستن

عادتم شده سکوت

عادتم شده ببینم اون نشسته روبه روم

عادتم شده بشینم کنار پنجره

زل زدن به آسمون بغض روی هنجره

این آهنگو خیلی دوست دارم

زندگی بی تو از مرگ بدتره

این عکس دیگه نه قشح داره!!!

یکم از فاز غم بیایم بیرون

تو داری آدم میشی

من دارم خول میشم

خصوصا من وقتی دلتنگ میشم دلم میخواد با هم دعوا کنم

خیلی سفح میشم

جنون دوس داشتن...

ما را در سایت جنون دوس داشتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 494 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 20:01

صفحه بندی