اجازه هست که عشقتو،توکوچه هادادبزنم؟
روپشت بوم خونه هااسمتوفریادبزنم؟
اجازه هست که هرنفس ترانه بارونت کنم؟
ماه وستاره روبازم فدای چشمونت کنم؟
اجازه هست که خنده هات قلبموازجابکنه؟
بهت بگم عاشقتم،دوست دارم یه عالمه
اجازه هست نگاهتو،توخاطرم قاب بکنم؟
چشمی که بدخواهمونه،به خاطرت خواب بکنم؟
اجازه فریادبزنم:توقلبمی تابه ابد؟
بدون اگه رسوابشم به خاطرت خوبه،نه بد!
اجازه هست دریاباشم،کویرروپیمونه کنم؟
توصدف دلم بشی،من تودلت خونه کنم؟
اجازه هست....؟؟

جنون دوس داشتن...
ما را در سایت جنون دوس داشتن دنبال میکنید
برچسب: اجازه هست,اجازه هست مریم حیدرزاده,اجازه هست که عشقتو,توکوچه هادادبزنم؟,اجازه هست عاشقت بشم,اجازه هست بشم فدات,اجازه هست هنگامه mp3,اجازه هست مهدی موسوی,اجازه هست بگویم سلام حال شما,اجازه هست که قلبمو,اجازه هست اسم تورا صدا بزنم, نویسنده: بازدید: 309 تاريخ: شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 14:42