چوم دوست دارم آخه....

خرید بک لینک

میگن چرا انقدرتحت فشارش گذاشتی ؟ سکوت می کنم

میگن چرا نمی ذاری هرکاری که می خواد بکنه ؟ سکوت می کنم

میگن چرا اگر بهت توجه نکنه ازش دلخور می شی ؟ سکوت میکنم

میگن چرا وقتی می ره با یکی دیگه اشک می ریزی ؟ سکوت می کنم

میگن چرا تمام لحظه هات رو در حسرت با اون بودن خراب می کنی ؟ سکوت می کنم

میگن چرا همش به یاد خاطرات قدیمیت غصه می خوری ؟ سکوت می کنم

میگن چرا همه ی کارهاشو زیر نظرداری ؟ سکوت می کنم

میگن چرا در حسرت دیدنشی در صورتی که می دونی ناراحتت می کنه ؟ سکوت می کنم

میگن چرا از عالم بریدی چسبیدی به کسی که برات از یه نفرم نمی گذره ؟ سکوت میکنم

میگن چرا حاضر نیستی به کسی نه بگی که دلت رو همیشه می شکنه ؟ سکوت می کنم

میگن چرا واسش هر کاری می کنی در حالی که می دونی فراموش کاره ؟ سکوت می کنم

میگن چرا در برابر توهین و تمسخرش سکوت می کنی چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟

فریاد می زنم

چون دوسش دارم........
خیلی عکس قشنگیه
جنون دوس داشتن...

ما را در سایت جنون دوس داشتن دنبال می‌کنید

برچسب: چون دوست دارم,چون دوست دارم میرم,چون دوست دارم زندگی رو,چون دوست دارم ایمان غلامی, نویسنده: بازدید: 225 تاريخ: شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 14:43

صفحه بندی