من میگم باید یکی باشه انقد محکم بچلونیش که نفسش بالا نیاد،
بعد اونوخ انقد ببوسیش که خیس آب شه انگار که زیر بارون بوده،
انقد بوش کنی که تا ۲۴ ساعت بوش یادت بمونه،
خلاصه از ما گفتن، باید یه همچین کسی باشه....


جنون دوس داشتن...
ما را در سایت جنون دوس داشتن دنبال میکنید
برچسب: من که اینجوری نبودم, نویسنده: بازدید: 27